LUCA STRADIVARI, designér a potomek slavného rodu

OKO CHCE VŽDY VIDĚT KRÁSU

435
Rod Stradivari je známý především svým členem Antoniem, houslařem, který žil na přelomu 17. a 18. století. Redakce LCI měla tu čest setkat se s potomkem slavného rodu, panem Lucou Stradivarim, designérem a interiérovým architektem.
Zachovaly se v rámci rodiny nějaké dokumenty, týkající se soukromého života mistra Antonia Stradivariho? Zajímalo by nás, zdali je o Antoniovi známo, jaké měl gastronomické chutě a jaké pokrmy a nápoje si oblíbil? Máme mnoho dokumentů vztahujících se k životu a dílu mého praděda Antonia, ale bohužel nejsou mezi nimi žádné, které by vypovídaly o jeho chutích či o jeho poměru ke kuchyni obecně. Je třeba připomenout, že v tomto období se v Cremoně, Antoniově rodišti, a v okolí pokrmy připravovaly především z těstovin a masa. Typické byly například plněné těstoviny marubini, podávané ve vývaru. Hlavními součástmi bylo vedle těstovin dušené hovězí, také uzeniny sýr Grana Padano a muškátový oříšek. Město Cremona mělo (a má dodnes) díky své poloze na levém břehu řeky Pád velkou výhodu, protože Pád je doslova obchodní řekou a bchod tu vždy vzkvétal. To se týká také například mandlí, oříšků, medu, kandovaného ovoce a jiných lahůdek, které se užívaly a užívají dodnes k výrobě místní sladké delikatesy, tureckého medu, torone. Firma StradivariDesign se zabývá luxusními interiéry, které lze charakterizovat slovy elegance, vytříbenost, kvalita. Mohl byste naše čtenáře seznámit s filozofií vašeho podniku? Společnost Stradivari Design se zabývá interiérovou architekturou a luxusním nábytkem. Snažíme se uspokojit i ty nejnáročnější požadavky a přání našich klientů. Naší filozofií je doprovázet klienta od zahájení novostavby či rekonstrukce, seznámit se s ním a tím lépe vyhovět jeho přání, která vycházejí z jeho životního stylu, z jeho povahy a splňují jeho sny. Pokud jde o luxus, rád bych poznamenal, že to, co je luxusní, nemusí být nutně nejdražší, a rozhodně neplatí, že to, co je nejdražší, je nejluxusnější. StradivariDesign pomáhá zákazníkům pochopit tento veledůležitý rozdíl, který se může zdát na první pohled malicherný či přehlédnutelný, nicméně není. Každý projekt je pro nás novou výzvou. Zákazník pro nás není jen ten, kdo nám zadává úkol, ale i ten, kdo v nás věří a kdo na nás klade obrovskou odpovědnost. My pomáháme klientovi dobře investovat do jeho nemovitosti. Díváme se na klientům dům jako na jeho zázemí, na jeho nejniternější soukromí, na místo, kde odpočívá, nabírá síly či se setkává s rodinou a přáteli. A je úplně jedno, zdali se jedná o … více se dočtete v čísle 6/2015  

Mohlo by Vás zajímat Více o autorovi